Nyt ollaan jo puolessavälissä päivää joten on varmana hyvä hetki kertoilla vähän miten mulla täällä on sujunut. Tiiän et mun kasvis viiden minuutin välein käy kyttäämässä onko uutisia ;)

220021.jpg

Yö meni ihan kivasti, nukahdin keskelle lattiaa. Ekan kerran heräsin joskus 3 aikaan, kävin pissimässä papereille ja sit annoin vähän runtua tolle kongipallolle koska mua ärsyttää et sen sisältä tulee nakin ja frolicien hajuja vaikka ei sielä kuulemma nyt semmosia oo. Mun mamma heräs siihen metakkaan joten se kiikutti mut sille upouudelle hienolle pedille jonka se oli raahannut niitten sängyn viereen. Vähän aikaa mä maltoin siinä olla mut sit kiipesin viereisen huonekalun alahyllylle nukkumaan Palveluskoiralehtien päälle. Kuulin ku mamma toivo et mä olisin unissaan omaksunu kaiken tiedon niistä lehdistä kun kerta nukuin niitten päällä. Tokan kerran heräsin sen verran et kävin taas pissimässä paperille ja sit jatkoin vaan unia.

Puol kaheksan aikaan mä aloin vähän touhuumaan siellä pedissä ja mamma koitti silitellä mua mut aloin pureen sitä käteen joten sekin sit päätti jo nousta sängystä. Koko päivä onki sit sujunu leikkiessä ja nukkuessa ja välillä syödessä. Minä se oon kova poika syömään, heti kun mahakello alkaa ilmottaan niin meen kiukuttelemaan tonne keittiön puolelle että eikö se  ruoka jo ala tulla. Tosin sit kun noi ihmiset käy tekemässä itelleen siellä jotain syötävää niin toki sillonkin mä änkeen sinne komentamaan, mut ne kehtaa työntää mut pois keittiöstä. En kuulemma saa komentamalla mitään, enkä vinkumalla. Ihme tyyppejä!

Vähän aikaa sit käytiinki jo pitemmällä lenkillä, mentiin tohon läheiseen pikku metsälänttiin ja sain olla vapaanakin! Isoveikka vähän koitti leikkii mun kans mut se on liika ketterä ja raju vielä mun leikkikaveriks, joten me sit yhdessä purtiin yhtä kaatunutta puuta. Enää se pantajutska ei kismitä mua niin paljon ku eilen mut kyl mun on pakko vieläki aina vähän väliä rapsutella sitä kun se kutittaa mua.

Sit kun ollaan tuolla lenkillä ja mä niin haluaisin kaikkien ihmisten luokse mennä mut mamma ei päästä. Sit kun jään vaan istumaan ja uikuttamaan niitten ihmisten perään niin se jotenki saa mut houkuteltua jatkamaan matkaa. Sama kai se nyt kenen ihmisen matkaan mä lähden??

220025.jpg

Toi on kyllä tosi kiva toi isoveikka, se kyl vähän tökkii mua aina sen isolla kuonolla mut se ei oo vielä ollenkaan hermostunu mulle vaikka välillä komennanki sitä. Mut eihän se voi mulle suuttuu kun oon näinki söpö!

Mut nyt mun mahakello kertoo et alkais olemaan ruoka-aika joten meen nyt komentamaan tota mammaa et eiks tällä palvelu pelaa. Moikkis!

Ps. Mamma on kehunu mua tosi paljon kun käyn aina pissimässä ja kakkimassa paperille. Mut sen lisäks et oon näin söpö niin oon myöski tosi viksu!

Pps. Just ku ehin kehumaan et isoveikka ei kurmoota mua niin nyt se on jo kaks kertaa ärähtäny, ekan kerran ku koitin mennä ottamaan siltä puruluuta ja tokan kerran ku koitin tunkee sen ruokakupille. On se vaan aika nihilisti!