Vuosi vaihtu ja meikä vaan komistuu. Tosin nyt on meneillään kerintäkausi, vaihtelen noita pohjavilloja uusiin ja sen kyllä huomaa. Me oltiin joulusta 2 viikkoa maalla, ja mulla oli siellä kavereita, hovartit Ramses ja Kaapo. En oo tainnukkaan kertoo teille Kaaposta. Se on Ramseksen poika, kauhee riiviö. Se puree mua jaloista ja poskista ja pomppii mun päällä. Mä oon sille niinkus kiltti kummisetä, en sisällä leikkiessä koskaan komenna sitä. Ulkona sen sijaan aika rajusti leikin sen kans ettei se luule liikoja itestään. Kaapo saa myös syödä mun ruuat, en mä niistä niin välitä... Ramses on aikalailla sen näkönen et viekää tuo kauhee kakara hitommaks täältä, enkä ihmettele kun Kaapo pomppii senki päällä miten sattuu.

Tää on Kaapo, se on kyl poika vaik pissiiki ku tytöt
P1020400.jpg

"Annas ku setä näyttää miten kepeillä leikitään"

P1020426.jpg

Mää itte

P1020401.jpg

Sit tehdään vähän maaperätutkimusta kimpassa

P1020440.jpg

Koitin kanssa matrixhommeleita niinku Halo-sisko mut emmää oikeen osaa silleen

P1020458.jpg

Lapinsylipuudeli

P1020466.jpg

Oli tosi khuul kun tuli kunnon pakkaset ja pääs kirmaamaan Päijänteen jäälle.

"Mikäs keppi tuolla jököttää keskellä jäätä, taidanpa käydä nostamassa kinttua siihe"
P1020473.jpg

Lapingreyhound

P1020482.jpg

Lapinpanda?
P1020515.jpg

"Mitäs tuolla tapahtuu...."
P1020540.jpg

"Mulla on haju, huomaatteko, se on ihan varmaan naapurin kissa"
P1020542.jpg

Paimennan myös nahkasiskoo (joka kuulemma on nimeltään Hertta), tosin ei se kauheesti vielä liiku mut parempi mulle, pääsen vähemmällä
jrhertta.jpg