Meikä oli lomalla, ensin pääsin maalle Amsulin kanssa, ja sitten olin vielä monta päivää Amsulin kotonakin. Meillä oli tosi kivaa, leikittiin ja riehuttiin ja saatiin nukkua sängyssä. Tänään pääsin kotiin, ja kas! Siellä oli joku ihme tuhiseva paketti, semmonen pikkuihminen. Se tuoksu hassulle ja piti tosi hassuja ääniä. Emäntä sano että se on nyt kiintee osa mun laumaa ja että mun pitää pitää siitäkin huoli. No sehän käy mulle! Ensin haistelin sen tuhisevan tyypin päästä varpaisiin ja sit vähän lipasin kädestä. Ei siinä sen kummempia. Tosin pää kallellaan kattelen niitä kummallisia ääniä mitä se päästelee.

Tässä kuvassa mä kurkin sänkyyn kun se tyyppi on siellä ja jotain ääntelee
jorobaby3.jpg

Tässä me kiltisti tutustutaan toisiimme
jorobaby2.jpg

Aika jänskää, eikös olekin. Ehkä toi uus tyyppi veis mut huomenna sit hyvälle lenkille?