Tsau taas,

oon jo ajoissa kertoilemassa miten tää sunnuntai on alkanu. Ensinnäki mä taas elämöin vähän yöllä, ja sen lisäks oli kaamee hätäkin, noi kaksjalkaset oli kait heränny hirveeseen käryyn ku väänsin kolmet tortut. Yhet meni vähän paperin viereen mut ei se oo niin justiisa meillä porokoirilla. Kävin kyllä illalla tekemässä uloskin mut jostain sitä vaan riittää yölläkin. Oon ollu tosi aktiivinen tänä aamuna, oon pitänyt jöötä tolle veikalle mut kuulemma liian kovaäänisesti kun mamma on mua joutunu jo torumaankin haukkumisesta. Se ei oikeen taida tajuta et mitä isompaa koiraa mä komennan, sitä isompi ääni pitää olla. Sit se alko huiteleen jollain kovaäänisellä aparaatilla joka syö roskia mahaansa sisällä. Kasviksen luonakin semmosen näin mut se oli pelottava siellä. Täällä mä vaan menin ulos terassille kun mua vähän jänskätti mut tulin sit ihan ite sieltä kattomaan että mikä ihmeen syöppö toi tommonen on. Kai siihen on totuttava kun kuulemma tuon niin paljon roskia sisälle et pitää välillä syöttää ne sille laittelle. Mut musta on kiva tuoda kaikkia juttuja tosta terassilta, mamma ei tajuu kun se vie mun hienot aarteet. Ihmiset!

220821.jpg

Nyt taidan ottaa pikku päikkärit, jatketaan jutustelua illemmalla!

Sit vähän iltapäivä updatea. Mä jäin jo kaks kertaa ihan kaksin ton proitin kaa tänne, ihmiset häippäs. Outoo moinen, mut ei se mua haitannu. Ekalla kerralla kun ihmiset tuli takasi, ärsytin taas isoveikkaa komentelemalla. Toinen kerta meniki kuulemma sit paremmin, heräsin kun ne tyypit tuli takasin.

Sit me isoveikan kaa saatiin luut ja leikittiinki, mut siinä leikin tiimellyksessä mä en hokassu mennä pissalle paperin päälle veen tein Ronja-rinsessat ja pissin proitin petiin. Siitäs sai kun on taas pyörittäny mua ympäri lattiaa ja antanu selkäänki ku nuuskin niitä kummalisia pallukoita mikkä sillä on siellä takakinttujen välissä. Ei vissiin oikeen siitä hommasta piitannu...

Illalla ei sitte mitään kummallista tapahtunukaan, leikkiä, unta ja pissaa. Normi päivä.