Tänään mä tapasin ekan vieraan koiran, semmosen ison. Se on kuulemma Merli-veikan paras (ja ainoo...) kaveri. Se oli joku Ramses mutta Amsuliks ne sitä sano. Amsuli oli ekaks aika pelottava kun se on niin iso ja musta mut kyllä mä sit äkkiä aloin jo sitä komentamaan leikkiin. Ei se kyl oikeen leikkiny vielä mun kans mut ehkä sit ku oon vähän isompi. Ensi me oltiin vähän ulkona ja sit me mentiin kylään Amsulin kotiin. Siellä oli ihan kivaa ja ekana menin tietty tsekkaamaan sen ruokakupin et olisko siellä sapuskaa, olihan siellä mut emäntä oli niin tylsä et se otti sen heti pois multa. Sit Amsulilla oli semmonen tosi kiva lelu, kurre, jonka takapuolesta roikku pitkä köysi ja se vinku. Ainoo vaan et se iso musta oli niin mustis siitä lelusta et se ei millään olis mun antanu sillä leikkiä. Ja tietty mun piti pissata matolle. Jossainha sekin on tehtävä kun ei omassa kotona oo mattoja ollenkaan!