Pääsin taas jahtaileen niitä kopukoita. Nyt mua ei enää jänskättäny yhtään niin palijon ko viimetteks. Itse asiassa, kun mentiin hakeen ne hepat sieltä tarhasta ni menin heti ratsaamaan että oisko tuoretta kakkaa tarjota urhealle porokoiralle, mut meinas käyvä vähän köpösti.

P1010120.jpg

Toi kävi mun kimppuun! Se jahtas mut pois sieltä aijasta ja pukitti ja laukkas ihan mua päin! Totesin vaan et ehkä kattelen sitä saissee jostain muualta, sitähän täällä riittää. Emäntä ja sen kaima laitteli taas heppoja ratsastuskuntoon niin mä kävin seikkailemassa omiaan ympäriisä.

P1010142.jpg

Sitte me mentiin pikku kävelylle maastoon. Meikä scouttas etulinjassa (ja merkkas kans kaikki puhelinpylväät, puut, risut, oksat jne.) ja noi muut tuli johtajan perässä.

P1010162.jpg

P1010173.jpg

Ja kaikki katse oikeaan än-yy-tee-NYT!

P1010166.jpg

Sitten me mentiinkin kentälle. Kattelin vierestä ja vahdin että mites toi emännän istunta pysyy kasassa ja väliin huutelin sille että "Suorista se ruotos sielä!"

P1010201.jpg

Taas mun teki monasti mieli nappasta Altaa hännästä, mut emäntä hääti mut aina pois.

P1010186.jpg

Käännös takaosan ympäri, kuinka vaikeeta se nyt voi olla?? Kattokaa nyt mallia.

P1010205.jpg

Sitte tunnin lopuks yhessä emännän kanssa kehuttiin Altaa että hyyyyyyyvä heppa.

P1010190.jpg

Oli ihan hyvä tunti, mun emäntä ehkä taas oppi jotain. Vähän se ihmetteli ku mä aina vaan jaksoin niiden perässä kipittää siellä kentällä 45 min, mut pitihän mun nyt pitää jöötä siellä ja yksin mulla ois ollu tylsää. Mutta kyllä mä sitten olinkin väsynyt ku päästiin kotiin.