Meikällä oli aktiivimaanantai. Päästiin molemmat veikan kanssa kasoille ettimään nakkeja :schmoll:

Ensi oli veikan vuki, mää kattelin tarkkana ku porkkana autosta ja opiskelin et miten esim. ei pidä kuunnella emäntää Very Happy

Täällä se jossain on, täällä, ihan lähellä, mun nenä sanoo... mutta missä täällä? Ketään ei näy!
P1000903.jpg

Tarkenna ja tarkenna... tuu itte haisteleen että missä se tyyppi on jos ei kelpaa :schmoll:
P1000897.jpg

Mitä sä nyt siinä kyselet vielä, johan mä oon sata kertaa sanonu että se tyyppi on tuolla MUN nakkien kanssa.... Lukitaan vastaus? Osta vokaali? pässi...
P1000898.jpg

Sitte pääski meikä näyttään kilin kellit Denti

Mennäänjo mennäänjo mennäänjo etkö sä nyt pääse nopeemmin??
P1000905.jpg

Ai tuollapäin? Heiiii nyt mä näänki sen, se huiskii räpylöitään tuolla!
P1000906.jpg

Ihana täti, se antaa mulle nakkeja. Tää duuni kannattaa!
P1000909.jpg

Next? Haluatteko vuoronumerot? Kaikki ei pääse lapsineron maalimieheks. Ai tuolla?
P1000912.jpg

TÄÄLTÄ TULLAAAAAAAN!!
P1000913.jpg

Mikä koira? Mikä maalimies? Missä muka?
P1000914.jpg

Rankkaa oli mut kyllä mä kaikki löysin. Ja sitte vielä ku juttelin hauhau nakkirasialle niin sain vielä lisää nakkeja. Huisia!

Treenin jälkeen mentiin veikan ja Amsuli-hoffin kanssa vielä yhdessä lenkille.

Ai yhteiskuva? Istu? Nakkia? You bet!
P1000935.jpg

No joko niitä kuvia olis napsittu tarpeeks...
P1000936.jpg

Joo... Istukaa jätkät siinä niin meikä menee syömään ne nakit.
P1000937.jpg

(huomatkaa tuo keskimmäinen kiviveistos joka ei yhdessäkään kuvassa ole inahtanutkaan Denti )

Okei okei, tän kerran.
P1000940.jpg

Löysin hienon esineenki, jonkun vanhan rukkasen hiekasta. Siitä me sitten veikan kanssa taisteltiin
P1000943.jpg

Veikka oli vähän parempi tänään mut kai se suuttu mulle, koska kostoks se repi sen hanskan päreiks...
P1000947.jpg

Olipas tapahtumarikas päivä!