Tänään olin ekaa kertaa rauniotreeneissä. Oli tosi kivaa, kivat ihmiset juoksi karkuun makkarapurkki kädessä ja meitsi perässä. Kyllä musta joskus tulee vielä yhtä hyvä ku veikka on, ellei jopa parempi (sihteerin kommentti: kovin paljoa paremmaksi ei voi enää tulla mutta aina pitää yrittää ;)) Vähän toi nainen uhkaili että lauantaina mennään metsään kokeilemaan samaa hommelia. Mikäs siinä, mä pärjään missä vaan kun oon niin upee ja mahtava ja hieno (noi on ne sanat mitä toi nainen käyttää aina kun teen nähtävästi jotain oikein, näin oon ymmärtäny)

Osaan myös uida, piti testata sunnuntaina. Mulle kävi Ronjat, ja vielä samassa joessa. Koitin silleen vaivihkaa sit kiivetä sieltä pois ja vihellellen ravistelin itteni niinku mitään ei olis tapahtunu. Eli oon nyt myös Suuri Uimamaisteri.

Ollaan myös alettu harjotteleen jotain vieressä istumista. Kauan siinä meniki ennenku toi nainen tajus, viimeksi pissalenkillä eilen illalla seurasin niin tiiviisti siinä vieressä. Vihdoin meni jakeluun et tää on niin älykäs että pitää saada jotain haastetta elämään kun ne vanhat jutut on jo niin helppoja. Mä kaipaan HAASTEITA! Harrastamisen kotona oon nyt laittanu vähäks aikaa tauolle, noi ikävät ihmiset on laittanu semmoset viritykset tänne ettei boheemeinkaan pentu pääse paljoa harrastelemaan.

Mut oonki keskittynyt sitten kasvattelemaan ison pojan hampaita. Alhaalla eturivistössä on jo ainaki neljä kunnon hampia ja lisää pukkaa. GRAUH!

PS. käytiin harjotusten jälkeen lenkillä ja meil veikan kaa oli ihan saviset tassut niin KUVITELKAAS, toi nainen tunki mut suihkukaappiin ja suihkutteli mun tassut siellä. En millään olis halunnu mennä sinne kopperoon mut se pakotti. Oikeusmurha, sanon minä!!