Son moro! Tänään oli ihan kiva päivä. Ensi me veikan kaa oltiin taas kaksin aika pitkään, mut sit emäntä tuli. Piruvie ku tuli nii hiljaa, jäin fakkiin siitä et nukuin sohvalla. Sit ne on virittäny tohon eteisoven aukkoon semmosen muovisen kukkaritilähässäkän jonka pitäis estää mua menemästä eteiseen syömään kenkiä. Kyllähän se muuten ihan kivasti kolisi ku menin emäntää moikkaamaan se ritilähässäkkä kaulassa. Muahan ei tommoset pitele sillon kun joku tulee kotiin!

Ja TAAS mut pakotettiin sinne autoon. Nytki aluks tein proteesin koko hommasta ja mua myös otti päähän se et toi nainen tajus estää mua näkemästä sivuikkunasta ulos. Miten mä nyt voin huutaa ohikulkiessa kaikille et "AUTTAKAA, PELASTAKAA, DOGNAPPAUS". Joten mä tyydyin olemaan hiljaa ja alistua kohtalooni. Me mentiin taas sinne hyhmäpaikkaan, mut nyt sinne tuli Velho ja Ronjakin. Miilu meni omaan kotiin eilen ja Velhonkin kaksjalkaset kuulemma tulivat tänään illalla sen hakemaan. Toivottavasti sillä on edes vähän paremmat tyypit ko mulla. Etteivät sillä tavalla rääkkää pientä pentua.

Mut tosiaan, siukun ja veikan kaa saatiin lenkkeillä siellä pelloilla irti, me juostiin ja leikittiin tosi paljon. Lenkin päätteeks mä vein ne kattomaan kans niitä villaelukoita ja niitä sarvikkaita tyyppejä. Villaelukat oli sen verran kaukana et ei me niitä oikein nähty mut semmonen sarvielukan poikanen oli pikkuaitauksessa, sitä mä menin haisteleen ja sekin työns nenänsä ihan siihe aitaan kiinni ja me neniteltii. Sanoin kyl sitte sille et sul on kaveri tosi iso ja märkä nenä. Ja koitin vähä sitä komentaakki ku ei tääl niitä ihme poroja oo näkynnä.

Olin tosi väsy ku päästiin kotiin, mut en ehtiny ku ehkä tunnin relata niin alko tulemaan vieraita ihmisiä ovista ja ikkunoista! Kaks niistä tyypeistä on kyl käyny tääl ennenki mut sit tuli ainaki kolme ihan uppo-outoo tyyppiä mulle lässyttämään... mut ne oli kivoja kun niil oli pitkät karvat päässä, revin niitä sitte niitten karvoista. Emäntä ei oikeen tykänny vissiin.

Tiiättekö muuten mitä, täällä mun kotona on joku kummallinen ilmiö. Aina kun mä esmes komennan veikkaa, puren pöydän jalkaa tai kenkää, kiipeen sohvalle tai teen jotain muuta pikkupennelille kuuluvaa velvollisuusaktiviteettia niin jostain sataa vettä mun nenään. Aika outoo, lienee joku paranormaali juttu. Epäilen syyks tuota punasta kummallista pulloo koska siihen vesisateeseen liittyy joku "spruits"-ääni. Voiskoha se Grissomi tulla nyt tänne ku kerrankin oikeesti sitä kaivattais? Tekis seki jotain hyödyllistä välillä eikä aina kantelis mun ja Halon tekemisistä. Sen verran se olis kyl meille dominoille velkaa ku ollaa niin hiljasia ja kilttejä ettäs!