Tää penneli on niin kiireinen ettei oo ehtiny plokiinkaan raportoida.

Mitäs kaikkee mää oon tehny. Kävin emännän kanssa viime perjantaiaamuna jossain ihme paikassa missä oli kiva täti, tosin en tykänny ku se halus ronkkia mun suuta ja räpläs palleja. Sit joku pikkunipistys tuntu niskassa mut emmää sitä huomannu ku sain nakkia koko ajan. Ja mulla on kuulemma lievä yläpurenta, varmaan se tulee siitä ku oon kuullu huhuja et meikässä olis 50 % majavaa...Sit illalla meninki Ronja-siskon luo yökylään ku mun ihmiset lähti johki hummaamaan. Ronjan emäntä ei vissiin oikeen tykänny kun se nipistyshommeli laitto mun mahan sekasi ja väänsi aika monet tortut yöllä sisälle. Kaiken lisäks me vielä päätettiin Ronjan kaa alkaa rallatteleen yöllä, joten Ronja nukku isäntänsä kans makkarissa ja meikä veti lonkkaa sit sohvan vieressä olkkarissa ja sohvalla koitti nukkuu Ronjan emäntä. Mut kyl maar mää olin onnelinen ku oma emäntä kävi mut hakemassa sit seuraavana päivänä kotiin! Olin niin väsykin et nukuin ihan koko päivän enkä olis halunnu mennä ulos ees pissille. Mut niinhä ne sanoo et pennun pitää nukkuu riittävästi että se kasvaa joten nukuin vähän varastoonkin ja olin koko viikonlopun riiviö.

Toi emäntä on taas hankkinu jonkun uuden koirankoulutuskirjan kun se on taas noitten temppujuttujen kanssa niin intopiukeena ettäs. Nykyään saan nakkia siitä ku toljotan sitä ja se hokee samalla jotain "katso" -juttua. Sen lisäks saan nakkia siitä et se istuu lattialla ja tuun ihan siihen kiinni istuu nakottamaan. Emmätajuu mut pääasia et nakkia tippuu!

Ai niin, olin mä sitte sunnuntaina esittäytymässä emännän mukana muille sen koiraihmiskavereille ja leikin Halla-nimisen pennun kanssa. Tosin se oli mua 2 kk vanhempi ja aika paljon isompikin, ja mua sitte otti päähän että en pärjänny sille vaikka kuinka rähjäsin ja rähisin. Aina se mut vaan hapetti oravaks, kerran oikein kovan äänen kanssa niin sit mun oli pakko uskoo. Emäntä sanoo et mulla ois jättiläiskokonen ego. Varmaan se tarkottaa jotain tosi hienoo ja mahtavaa. Niijoo ja se Halla on samalta tyypiltä kotosin ku mun Äippä.

Ei mulla nyt taas tän kummempia, meen pureen veikkaa. Son moro!