Mäpä pääsinki tänään tapaamaan enempiki veljiä ja siukkuja. Kasvis-täti tuli Ronjan luo ja sillä oli mukana Velho ja Miilu. Tällä kertaa automatka meni vähän paremmin, en kiljunu suoraa huutoo koko matkaa mut vähän kyl mekastin. Kehitystä siis nähtävissä. Nyt mun kaikilla siukuilla ja veikoilla on jo omat kodit, Miilukin löys tänään oman ihmisen.

Velhon kaa me vähän kyräiltiin siinä aluks, mä oisin kyllä koittanu leikkii heti sen kans mut se oli ihme tiukkis, jäykisteli vaan mut kyllä se yhteinen sävel sitte löyty. Ronjan kaa painittiin taas ihan hullun lailla.

223896.jpg

Tässä me vähän leikitään metsureita. Kasvis ja emäntä tuskaili kun kuulemma neljää pentua on mahdoton saada samaan kuvaan ellei ne nuku. Höpsistä. Me ollaa pentuja eli meidän pitää koko ajan hyöriä, ei sen kameran kanssa tartte koko ajan heilua!

223894.jpg

Ronja-sikko ja Miilu-sikko

223897.jpg

Mää ite

223898.jpg

Sit mää ja Velho piitsillä.

Takastulomatkalla me käytiin hurmaamassa Musti & Mirrin kaupantädit ja asiakkaatki siinä samalla mut ei niil ollu mulle sopivia valjaita. Sen sijaan sain taas kaks uutta lelua. Mua kyl tosi paljon harmitti et siel ei enää ollu niitä Apinoita ku toi vanha alkaa olemaan jo vähän kulahtanu... Autossa mä en enää jassanu kovin kaameesti mekastaa, vähän aikaa aina ku lähettiin liikkeelle mut sit en viittiny ku kurkkuun alko jo sattumaan, ehkä se autossa matkustaminen ei ookkaan niin arsesta, sillä pääsee aina kivoihin paikkoihin.

Tänään illalla mulle uni maistuu kun oli nii rankka päivä. Turhaan te ihmiset vänisette et on rankkaa olla töissä, koittakaapa ite leikkii ja painii kaks tuntia niin avot!

PS. En oo ainakaan kahteen päivään kakannu sisälle! JÖRÖ ON KINGI!!!! ASIAA!!!